19 Mart 2019 Salı

YENİ TADLARIM 1: MİDYE DOLMA

07.Mart perşembe günü Bien Gurme programında Midyeci Ahmet'in annesinin yaptığı midyeleri nasıl geliştirdiği ile ilgili programını izledikten sonra bu tadı denemek istedim ve internetten Konumuma yakın Tuzla 'da yeni açtığı yerinin konumunu telefonuma indirdim.

Ve 08.Mart Cuma günü arabama atladığım gibi Tuzla' ya gittim.



Konum doğru, adres doğru ve yapılan işte gerçekten doğru olunca, lezzette doruk oluyor tabiiki. 

Önceden yarım ekmek arası kokoreçin de tadına baktım, iş doğru yapılınca. Lezzet mükemmel, pişirme kıvamı yerinde, tabii güleryüzlü serviste olunca herşey yolunda. 

Gelsin bakalım sıcağı sıcağına Midye dolmalarım. Başlangıç olarak 20 adet bakarsın sıcak sıcak yakar dedim. Gerçektende yaktı beni, ne lezzet o! Mükemmel sosu ile hazırlanmış iç pilavı ile Midye'nin uyumu. Tavsiye ederim, Midye Dolma severlere bu değişik tadı tadmalarını. 

Tabii o yediğim 20 Midye Dolma ile kalmadım tabiiki, 30 adette paket hazırlattım ve Varım'ı yoğumuda ortaya koyup güzel bir lezzet tabağı yapıp kendimi ödüllendirdim. 
E tabii o kadar yol gittim, kendimi de ödüllendireyim değilmi? 


Yeni Tadlarda buluşmak dileğiyle, sevgi ile sağlıklı kalın Tadsız kalmayın.Bloğumu takipte kalın.Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder