24 Mayıs 2019 Cuma

KANDIRA'DA HORTUM

Kandıra'nın Kefken Beldesinde sabah saat 06:30 da başlayan şiddetli yağışın ardından saat 07:30 da denizden gelen hortum ile birlikte fırtına, şiddetli yağış ve dolu yağışının ardından beldede büyük çapta maddi hasar meydana gelmiştir. 



Beldede meydana hortum büyük korkuya neden oldu. 

Hasar tespit çalışmaları ve çevre temizlik çalışmaları Kocaeli Büyük Şehir Belediyesi Kandıra Belediyesinin Afat, İtfaiye ve Temizlik işlerinin yoğun çalışmaları neticesin de kısa zamanda toparlanmıştır. 

Beldede geniş çaplı hasar meydana gelmiştir. 







Aşağıdaki fotoğraftaki pencere,duvarın kopmasının ardından cam ve çerçeve birlikte yerinden koparak yola savrulmuştur. Verilmiş sadakamız varmış gün boyu binanın yanında park halinde olan aracımı malum olmuş gibi akşamdan oradan kaldırdım.Aksi taktirde kopan pencere sabah hortum ile benim arabanın tepesine konacaktı. Büyük geçmiş olsun hem bize hem çevre sakinlarimize.








Onarım ve tamirat çalışmaları bir müddet daha devam edeceğe benziyor. Zira küçük bir belde de tamirat ve yenileme çalışmalarına anında cevap verecek esnaf altyapısı bulunmamaktadır. Çevre il ve ilçelerden gelen tamirat ve onarım elemanları sorunun bir an önce bitirilmesi için yoğun çaba içerisindedir. 

Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın ,korkutmasın inşallah. Belde halkına büyük geçmiş olsun. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder